mandag 14. desember 2009

Endelig møtte hun Nissen!

I går var det 3. søndag i advent, Lucia dag og strålende sol.
Denne helgen har vi hatt masse besøk. Fredag kom mamma og pappa.  Maja syns det var stor stas at mormor og morfar kom til hennes barnehage. Så dro vi alle sammen på IKEA, som faktisk var fort unnagjort. Fikk kjøpt meg noen nye sofa puter. Deilig og myke :) Etter det var det Peppes som sto for tur, Peppes pizza er liksom litt obligatorisk når pappa er på besøk. Han elsker sin "Deeper love" :)
 Henning og Montha sov over fra lørdag til søndag.
Etter en koslig advent frokost søndag morgen reiste Maja og jeg inn til byen for å se på julemarkedet.
http://www.julemarkedet.no/  Ett marked full av boder som selger alt man trenger til jul. Kjente jeg fikk en snev av julestemning der.. :)
Maja sitt høydepunkt var Julenissen. Han satt seg ned og hørte på alle hennes mange ønsker, alt om barnehagen, om pappan sin og vennenen sine.. En fantastisk tålmodig nisse, tross at det var en liten kø med spente barn som ventet på å komme frem til nissen.



2 kommentarer:

Legg gjerne igjen en kommentar her :)