onsdag 18. november 2009



Jeg gir meg selv terningskast 7 for hvor lite flink jeg er til å blogge. Ambisjonen min var jo å skrive litt hver dag.
Ihvertfall hyggelig å se at det er noen innom å titter i ny og ne selv om det ikke skjer så mye her.

Har lyst til å vise frem en av mine kjoler fra jeg var liten. Maja fant den i utklednings kisten til tante Nina.
Den er ultra retro, men Maja elsker den. Den er jo kjempe fin! :)



mandag 2. november 2009


Ny uke, nye muligheter. Hadde vel en liten plan om å legge ut litt bilder fra Halloween festen i helgen. Men er ikke alltid ting går som jeg planlegger. - Meg om det -


Ihvertfall så inviteret Henning - min bror- på fest på lørdag. Han ville presentere sin nye venninne for venner og familie. Montha er kjempe søt, men var litt ( les umulig) vanskelig å kommunisere med henne. Engelsken er ikke så god, og norske ord kan hun ikke noe av. Likte henne veldig godt, så håper jeg ser mer til henne.
Ellers var kvelden preget av god Thai mat som Jens kokkelerte (hvor var Montha?), frekke kommentarer fra en hvis X ;), kjerlighetssorg og gode samtaler.
Søndag fikk jeg 2 timer lang massasje! Fantastisk herlig!!




Maja sov hos mamma og pappa. Pappa  laget Knerten til henne. Knerten er hennes beste venn. De  spiser sammen, sover sammen, pusser tenna, dusjer sammen.  Knerten skal vist hente henne i barnehagen i dag også.