tirsdag 22. desember 2009

Lucia morgen i barnehagen.




Tidlig mandag morgen den 14. desember ble foreldre og familie invitert til Østavind på morgen kaffe, lussekatter og for å se våre små håpefulle gå i Lucia tog. Det var mange spente barn den morgen som ventet på å få gå med tente lys og  synge for foreldrene. Avd til Maja var sist ut, vi voksne satt å ventet spent mens vi hørt lucia sangen fra de andre rommene. Da barna kom inn med glitter i håret og ett tent lys i hånden i det mørke rommet   var det mange mødre som felte en liten tåre. De var så nydelige og yndige der de gikk og sang for full hals med de søte barne stemmene deres. Herlig :)



2 kommentarer:

Legg gjerne igjen en kommentar her :)