tirsdag 2. mars 2010
fredag 1. januar 2010
torsdag 31. desember 2009
Snart er det 2010..
... så jeg syns det er greit å oppdatere det siste fra 2009.
2009 har alt i alt hvert ett godt år. Men håper at 2010 vil bringe mer spennende ting inn i livet mitt. Leste i ett horoskop at jeg skal finne den store kjærligheten første halv del av 2010. Så nå er jeg spent.. hehe.. 
Legger ut en liten serie med bilder fra morgen før nissefesten i barnehagen og julaften.
Nyttårs aften gikk stille og rolig for seg. Maja og jeg reiste opp til Skui der det skulle arangeres en liten nyttårs feiring.
Vi fikk utdelt hver vår fakkel og gikk i fakkel tog opp til hoppekulen. Lille Maja med sine korte ben gikk de over 200 trinnene opp uten å klage. Så spent var hun. For høyde punktet var vardebrenning og fyrverkeri.
Ganske så stemningsfult.
Turen ble avsluttet med aking ned bakken :)
tirsdag 22. desember 2009
Lucia morgen i barnehagen.
Tidlig mandag morgen den 14. desember ble foreldre og familie invitert til Østavind på morgen kaffe, lussekatter og for å se våre små håpefulle gå i Lucia tog. Det var mange spente barn den morgen som ventet på å få gå med tente lys og synge for foreldrene. Avd til Maja var sist ut, vi voksne satt å ventet spent mens vi hørt lucia sangen fra de andre rommene. Da barna kom inn med glitter i håret og ett tent lys i hånden i det mørke rommet var det mange mødre som felte en liten tåre. De var så nydelige og yndige der de gikk og sang for full hals med de søte barne stemmene deres. Herlig :)
Abonner på:
Innlegg (Atom)





