Jeg bare elsker disse nydelige plaggene fra Chill.. ♥♥ Har kjøpt meg 2 kjoler og ett skjerf fra vinter kolleksjonen. Nå gleder jeg meg til å se hva vår/sommer kolleksjonen har å by på. Ryktene sier at det er masse lekkert som kommer ;)Maja må jo selvfølgelig få sin Chill kjole hun også. Den er bestilt, så jeg går bare å venter på at den skal dumpe ned i postkassa. Skal legge ut ett bilde når frøkna har fått den på seg.
Just love it!! ♥ ♥


åå.. ennå en ny en:) Gleder meg til å se. Jeg kom meg jo aldri til Bekkestua, men tror det var like greit;)
SvarSlett