... så jeg syns det er greit å oppdatere det siste fra 2009.
2009 har alt i alt hvert ett godt år. Men håper at 2010 vil bringe mer spennende ting inn i livet mitt. Leste i ett horoskop at jeg skal finne den store kjærligheten første halv del av 2010. Så nå er jeg spent.. hehe.. 
Legger ut en liten serie med bilder fra morgen før nissefesten i barnehagen og julaften.
Nyttårs aften gikk stille og rolig for seg. Maja og jeg reiste opp til Skui der det skulle arangeres en liten nyttårs feiring.
Vi fikk utdelt hver vår fakkel og gikk i fakkel tog opp til hoppekulen. Lille Maja med sine korte ben gikk de over 200 trinnene opp uten å klage. Så spent var hun. For høyde punktet var vardebrenning og fyrverkeri.
Ganske så stemningsfult.
Turen ble avsluttet med aking ned bakken :)



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Legg gjerne igjen en kommentar her :)