onsdag 2. desember 2009

Chill out with ChillNorway




Jeg bare elsker disse nydelige plaggene fra Chill.. ♥♥    Har kjøpt meg 2 kjoler og ett skjerf fra vinter kolleksjonen.  Nå gleder jeg meg til å se hva vår/sommer kolleksjonen har å by på. Ryktene sier at det er masse lekkert som kommer ;)
Maja må jo selvfølgelig få sin Chill kjole hun også. Den er bestilt, så jeg går bare å venter på at den skal dumpe ned i postkassa. Skal legge ut ett bilde når frøkna har fått den på seg.

Just love it!! ♥ ♥

1 kommentar:

  1. åå.. ennå en ny en:) Gleder meg til å se. Jeg kom meg jo aldri til Bekkestua, men tror det var like greit;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar her :)