onsdag 18. november 2009



Jeg gir meg selv terningskast 7 for hvor lite flink jeg er til å blogge. Ambisjonen min var jo å skrive litt hver dag.
Ihvertfall hyggelig å se at det er noen innom å titter i ny og ne selv om det ikke skjer så mye her.

Har lyst til å vise frem en av mine kjoler fra jeg var liten. Maja fant den i utklednings kisten til tante Nina.
Den er ultra retro, men Maja elsker den. Den er jo kjempe fin! :)



2 kommentarer:

Legg gjerne igjen en kommentar her :)